Επίλυση καταναλωτικών διαφορών (Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών)

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, η οποία συνδέεται απευθείας με την αρμόδια ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» (//www.synigoroskatanaloti.gr).

Το akasis.gr μας αναγνωρίζει στα πλαίσια της καλής πίστης το συμβουλευτικό χαρακτήρα των αποφάσεων της Αρχής που θα επιληφθεί, δεν δεσμεύεται όμως για την εκτελεστικότητα των αποφάσεων αυτών. Σε κάθε περίπτωση μη συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς, αρμόδια είναι τα δικαστήρια Πειραιώς.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ 626 ΚΑΙ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ 80
2104323238
akasisgiwrgos@hotmail.com
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
Aποδοχή Άρνηση